Google AdWords     

AdWords Investicijų Grąža

Google AdWords investicijų grąža

Google AdWords investicijų grąžaAdWords Reklamos Investicijų Grąža
 
 
Kalbant apie AdWords Reklamos efektyvumą bei  AdWords reklamos investicijų grąžą, negalima nepaminėti labai svarbaus faktoriaus – tai konversijos rodiklio.  Kaip konversijos optimizavimas gali padėti pritraukti daugiau tikslinių klientų į Jūsų svetainę ir padidinti AdWords reklamos investicijų gražą, gali padėti atsakyti konversijos apibrėžimas bei konversijos optimizavimo galimybių analizė. Taigi, kas yra konversija ir kaip ji susijusi su Jūsų AdWords reklamos investicijų grąža?

Konversija - tai Jūsų AdWords Reklamos efektyvumo rodiklis, t.y lankytojų skaičiaus, atlikusių tam tikrą veiksmą svetainėje su bendru svetainės lankytojų skaičiumi santykis, išreikštas procentais. Tačiau, jei didžioji dalis lankytojų tik paspaudžia ant Jūsų skelbimo, bet neatlieka jokio veiksmo, kuris gali būti: prekės nupirkimas, paslaugos užsakymas, formos ar anketos užpildymas ir pan., turėtumėte padidinti savo konversijos rodiklį, o kartu ir AdWords reklamos investicijų grąžą. Kaip tai padaryti? 
 
Pirmiausia, pasirinkite tokį nukreipiamąjį svetainės puslapį (angl. landing page), kuris būtų labiausiai susijęs su Jūsų AdWords Skelbimu. Kai svetainės lankytojas paspaudžia ant Jūsų skelbimo, nukreipiamąjame puslapyje jis tikisi surasti tas pačias akcijas, nuolaidas ar kitus specialius pasiūlymus, kurie paminėti skelbime. Jei jie neranda tai, kas yra minima skelbime, labai tikėtina, kad klientas paliks Jūsų svetainę. Prieš pasirenkant nukreipiamąjį puslapį, įsitikinkite, kad jame yra skelbimo tekste minimos akcijos, nuolaidos ar kiti pasiūlymai.

Patogi svetainės navigacija klientui, yra dar vienas faktorius, kuris gali pagerinti AdWords reklamos investicijų grąžą. Įvertinkite bendrą svetainės dizainą, išdėstymą ir funkcijas. Jeigu žmonės gali lengvai naršyti po Jūsų svetainę, jie pasiliks Jūsų tinklalapyje ir atliks pirkimą ar kitą norimą veiksmą.

Tinkamai parinkti raktiniai žodžiai, kurie yra susiję su skelbimo tekstu, gali taip pat padidinti AdWordsreklamos investicijų grąžą. Priešingai, per daug apibendrinti raktiniai žodžiai ir skelbimo tekstas, gali suklaidinti klientą, kuris apsilankęs Jūsų tinklalapyje gali nerasti to, ko tikėjosi. Kryptingi ir Efektyvūs Raktažodžiai bei skelbimo tekstas užtikrina, kad Jūsų skelbimai bus rodomi tik Jūsų produktus ar teikiamas paslaugas atitinkančiose paieškose.
 
Savo AdWords reklamos investicijų grąžą padidinsite surasdami tokias reklamavimosi vietas, kuriose skelbimai susilauktų daugiausiai lankytojų paspaudimų. Pridėjus tokias svetaines prie AdWords Skelbimų Grupės, Jūsų  skelbimas toje svetainėje būtų rodomas daug dažniau nei įprastai.
 
Kad AdWords Reklamos kampanija būtų sėkminga, svarbu žinoti kokie yra Google AdWords Kainų Pasiūlymų Tipai ir kaip strategiškai siūlyti kainą. Strateginis kainų siūlymas – tai minimaliausia kaina, kuri atitinka raktinio žodžio maksimaliausią kainos grąžą. Taigi, AdWords reklamos investicijų grąža gali būti padidinta, jei tinkamai pakoreguosite raktinių žodžių kainų siūlymus. Padidinus pelningų  raktinių žodžių siūlomą kainą, padidinsite lankytojų srautą. Ir atvirkščiai, sumažinus raktažodžių, kurie nėra pelningi, siūlymo kainą, sumažinsite ir savo AdWords Reklamos kaštus.