Google AdWords     

Google AdWords Kainos Pasiūlymo Tipai

Google AdWords Kainos Pasiulymas

 Google AdWords Kainos Pasiūlymo Tipai 
 
 
Yra keturi Google AdWords kainos pasiūlymo tipai: rankinis kainos pasiūlymas, automatinis, CPA ( cost-per-action) pasiūlymas ir CPM (cost-per-thousand impressions) pasiūlymas. Kiekvienas iš šių tipų turi tiek teigiamus, tiek ir neigiamus aspektus, todėl, prieš pasirenkant vieną iš Google AdWords kainos pasiūlymo tipų, turėtumėte išsamiau susipažinti su kiekvienu iš jų. 
 
Rankinis kainos pasiūlymas - tai klasikinis Google AdWords kainos pasiūlymo tipas. Pirmiausiai, skelbimų grupės lygiu nustatote norimą kainos pasiūlymą, kuris bus taikomas visiems toje AdWords Skelbimų Grupėje esantiems Efektyviems Raktažodžiams. Tada, jei norite, galite nustatyti kainos siūlymus kiekvienam raktiniam žodžiui atskirai. Pasirinkdami šį Google AdWords kainos pasiūlymo tipą, turėsite didžiausią galimybę kontroliuoti savo mokestį už paspaudimą MUP ir taip pat galėsite stebėti, kaip kainos siūlymo pokyčiai įtakoja Jūsų skelbimo poziciją, paspaudimų rodiklį CTR (Click through rate) ir konversijas. 
 
Automatinis kainos pasiūlymas – tai vienas lengviausių Google AdWords kainos pasiūlymo tipų, net ir pradedantiesiems. Viskas, ką turite padaryti, tai nustatyti dienos biudžetą, kurio neviršijus, Google bandys gauti kiek įmanoma daugiau paspaudimų. Nors šis Google AdWords kainos pasiūlymo tipas nereikalauja didelių pastangų, tačiau Jūs beveik netenkate savo reklaminės kampanijos valdymo kontrolės, t.y  negalite kontroliuoti kokiu metu ir kiek laiko Jūsų skelbimas yra rodomas, kokie paieškos žodžiai ar frazės suaktyvina Jūsų skelbimo rodymą ar netgi savo skelbimo pozicijos Google paieškos rezultatuose
 
Mokestis už veiksmą pasiūlymas MUV – tai vienas naujiausių Google AdWords kainos pasiūlymo tipų. Pagrindinė šio kainos siūlymo funkcija yra konversijų optimizavimas, tačiau tam, pirma reikia įdiegti konversijos stebėjimą, įrankį, kuris padeda nustatyti potencialių pirkėjų veiksmus svetainėje, kai jie paspaudžia ant Jūsų skelbimo. Tada, reklaminės kampanijos nustatymuose "Kainos pasiūlymas ir biudžetas" pasirinkite "Redaguoti" kainų siūlymą ir nustatykite norimą MUV. Esant jau nustatytam MUV, Google, pasinaudodama visais turimais duomenimis, gali padidinti konversijų skaičių, pakeisdama skelbimo poziciją, jo rodymo laiką, vietą ir kt. 
 
Mokestis už tūkstantį parodymų kainos pasiūlymas MUT - tai pats seniausias Google AdWords kainos pasiūlymo tipų. Jūsų Google AdWords Skelbimas pradedamas rodyti, kai nustatote kainą už tūkstantį skelbimo parodymų. Jei AdWords skelbimo kopija generuoja aukštą paspaudimų rodiklį, paspaudimo kaina gali būti mažesnė nei MUP, ypač tai aktualu prekinio ženklo reklaminei kampanijai.