Google AdWords     

Google Paieškos Sistema

Google Paieškos Sistema

Google Paieškos Sistema
 
 
Šiandien Google yra vienas iš populiariausių paieškos variklių visame pasaulyje. Google yra būtent ta vieta, kur lankosi vartotojai,  norėdami įsigyti prekių ar sužinoti apie teikiamas paslaugas. Globaliai, Google paieškos sistema susilaukia daugiau nei 30 000 vartotojų paieškų per sekundę, daugelis kurių gali būti kaip tik susiję su Jūsų įmonės siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Su tokia milžiniška ir tebeaugančia vartotojų auditorija, Google yra nepamainoma vieta Jūsų verslo plėtojimui. Google paieškos sistema - tai puiki galimybė įmonėms būti matomoms Internete bei pasiekiamoms daugeliui potencialių klientų.
 
Dauguma paieškos sistemų savo klientams siūlo dviejų tipų paieškos rezultatus: mokamus (paprastai viršuje arba šone) ir organinius arba nemokamus natūralius paieškos rezultatus. Jei kada nors esate naudojęsis Google paieškos varikliu, Jūs jau turite organinės paieškos patirtį. Kai įvedate paieškos žodį arba frazę, iš Internetinių Svetainių sąrašo, Google parenka Jūsų paieškai tinkamiausią rezultatą, kuris labiausiai susijęs su Jūsų paieška. Kadangi šis sąrašas gali būti labai ilgas, įmonės įvairiais būdais stengiasi tobulinti savo svetaines, kad jos užimtų kuo aukštesnes pozicijas Google paieškos rezultatuose.
 
Kitas būdas, kaip Google paieškos sistema padeda Jums rasti klientus, tai naudojant Google vietos sąrašus. Tokie sąrašai – tai galimybė įmonėms pasiekti tikslinius vartotojus, kurie glaudžiai susiję su Jūsų verslu ir kurie yra potencialūs Jūsų klientai. Nustatyta, kad net 97 % vartotojų informacijos apie jų vietovėje teikiamas paslaugas arba parduodamus produktus ieško Internete. Iš visų Google paieškų,  20%  yra produktų, paslaugų ar vietos įmonių paieška. Jei Jūsų verslas jau yra įtrauktas į Google vietos įmonių sąrašą, galite pareikalauti esamo sąrašo. Jei Jūsų verslo nėra šiame sąraše, galite pridėti naują sąrašą nemokamai.

Organinė arba nemokama natūrali paieška ir Google vietos sąrašai yra puikus būdas, kad Jus pastebėtų vartotojas, ieškantis informacijos apie paslaugas ar produktus. Bet jei norite turėti daugiau kontrolės, kada  ir kaip Jūsų įmonės Reklama Internete bus rodoma Google paieškos sistemoje, turėtumėte apsvarstyti dar vieną esminį Internetinės Rinkodaros strategijos komponentą - Google AdWords.  AdWords leidžia jums sukurti reklaminę kampaniją, kuri pasirodo Google paieškos rezultatų viršuje arba šone, kai kas nors ieško žodžių ar frazių, susijusių su Jūsų verslu. Koncepcija yra paprasta. Savo reklaminėje kampanijoje įvedate raktinius žodžius, kurie yra susiję su Jūsų verslu ir, kai kas nors ieško šių žodžių, AdWords parodo Jūsų skelbimą Google paieškos sistemoje. Geriausia apie Google AdWords yra tai, kad Jūs mokate tik tada, kai kas nors paspaudžia ant Jūsų AdWords Skelbimo ir apsilanko svetainėje.