Google AdWords     

Remarketingas

 Remarketingas
 
 
Vienas pagrindinių Google AdWords Reklaminės kampanijos tikslų: pritraukti kuo daugiau lankytojų ir padidinti pardavimų skaičių. Tačiau dažnai atsitinka taip, kad svetainės lankytojas neatlikdamas jokio veiksmo palieka Jūsų Interneto svetainę ir yra didelė tikimybė, kad jis ten nebesugrįš.
 
Remarketingas – tai procesas, kurio metu visame Internetiniame tinkle surandami vartotojai, lankęsi Jūsų Internetinėje svetainėje ir jiems, naršant kitoje svetainėje, parodoma Jūsų reklama, kuri, tikėtina, sugrąžins potencialius klientus atgal į Jūsų svetainę ir jie atliks norimą veiksmą, t.y užsisakys prekę ar paslaugą, užpildys anketą, naujienlaiškį ar kt.
 
Statistiškai, net 90% Interneto naršytojų palieka svetainę, neatlikę jokio veiksmo. Todėl, potencialių pirkėjų susigrąžinimas, turėtų būti vienas iš pagrindinių Google AdWord kampanijos strategijos tikslų. Google AdWords remarketingas kaip tik ir suteikia Jums galimybę susigrąžinti prarastus lankytojus.
 
Kaip veikia Google AdWords remarketingas? Pirmiausiai, Interneto vartotojas apsilanko Jūsų tinklalapyje pirmą kartą. Jis arba atlieka tam tikrą veiksmą tinklalapyje, arba palieka Jūsų svetainę ir pradeda naršyti kitame tinklalapyje. Naršydamas kitoje svetainėje, Interneto vartotojas pamato Jūsų Google AdWords Skelbimą ir paspausdamas ant jo, grįžta atgal į Jūsų svetainę.
 
Remarketingas tiesiogiai įtakoja Jūsų kampanijos Investicijų Grąžą (ang. ROI - return of investment), nepriklausomai nuo to, kokia yra reklaminės kampanijos strategija: orientuota į prekinį ženklą, kampanijos vykdymo rezultatus ar kt. Apjungus raktinių žodžių ir remarketingo kampanijas, Jūs galite padidinti savo reklaminės kampanijos konversijos rodiklį, o kartu padidinti ir Kokybės Balą, kuris sumažina reklaminės kampanijos išlaidas.
 
Nesvarbu, ar norite padidinti lankytojų srautą į savo Internetinę svetainę, suaktyvinti registravimąsi ar tiesiog paskatinti savo prekinio ženklo žinomumą, remarketingas gali būti strateginė Jūsų reklaminės kampanijos dalis. Remarketingas yra naudingas abiems pusėms, nes esant produktų, paslaugų ar kitos informacijos poreikiams, suteikia dar vieną galimybę reklamuotojui ir vartotojui susirasti vienas kitą.