Google AdWords     

Skelbimo Pozicija Paieškos Sistemoje

Skelbimo pozicija paieskos sistemoje

Skelbimo Pozicija Paieškos Sistemoje 
 
  
Google AdWords skelbimo pozicija paieškos sistemoje priklauso nuo dviejų pagrindinių faktorių: kainos už paspaudimą siūlymo bei paspaudimų rodiklio (click-trough-rate) arba kokybės balo. Tačiau ne visada pirma Google AdWords skelbimo pozicija paieškos sistemoje reiškia didesnes pardavimų apimtis. Beto, kad pirmoje pozicijoje esantys skelbimai susilaukia daugiau atsitiktinių paspaudimų, kurie tik mažina kampanijos biudžetą ir negeneruoja realių pardavimų, dažnai jie ir kainuoja daugiau, ypač jei raktinių žodžių konkurencija yra labai didelė.
 
Google AdWords skelbimo poziciją paieškos sistemoje įtakoja raktiniai žodžiai. Skelbimo pozicija tiesiogiai priklauso nuo raktinio žodžio kainos už paspaudimą siūlymo. Sumažindami kainos už paspaudimą siūlymą, galėtumėte siekti, kad skelbimas būtų rodomas nuo 2 iki 4 pozicijoje ir taip užsitikrinti skelbimo rodymą paieškos bei vaizdinės reklamos tinkle. Tačiau, jei Jūsų skelbimas rodomas tik paieškos tinkle, tam, kad skelbimas būtų rodomas pirmąjame paieškos rezultatų puslapyje, pakanka paieškos sistemoje užimti vietą nuo 2 iki 8.
 
Tačiau, jei rinkoje yra daug dalyvių ir raktinis žodis yra labai populiarus, gali būti sunku užimti aukščiausias pozicijas pirmame puslapyje. Norint konkuruoti dėl aukštesnės vietos paieškos rezultatuose, tektų nuolat didinti kainos siūlymą, o tai didintų Jūsų reklaminės kampanijos išlaidas. Tokiu atveju, turėtumėte siekti aukščiausios pozicijos antrame ar sekančiuose paieškos rezultatų puslapiuose.
 
Google AdWords skelbimo pozicija paieškos sistemoje bus aukštesnė, jei skelbimas bus rodomas tikslinei klientų auditorijai. AdWords Skelbimų taikymas yra viena svarbiausių ir efektyviausių sėkmingos reklaminės kampanijos priemonių. Vien gerai sukurtas skelbimas ir tinkami raktažodžiai neužtikrins kampanijos sėkmės, būtina jį tinkamu laiku parodyti reikiamiems vartotojams.
 
Kadangi Google AdWords skelbimo pozicija paieškos sistemoje priklauso nuo raktinio žodžio maksimalios kainos už paspaudimą bei kokybės balo, norėdami padidinti skelbimo reitingą, kartu ir poziciją Google paieškos sistemoje, turėtumėte užtikrinti, kad skelbimas, raktiniai žodžiai ir nukreipimo puslapis būtų tarpusavyje susiję.  
 
Kiekvienas, kuris turi AdWords reklaminę kampaniją, siekia užimti kuo aukštesnę poziciją Google paieškos rezultatų puslapiuoseAukšta pozicija reiškia, kad Jūsų skelbimą pamatys daugiau klientų ir, kad mokėsite mažiau už paspaudimą. Tačiau mokėti kontroliuoti savo AdWords skelbimo poziciją ir kainos už paspaudimą siūlymus yra daug svarbiau nei stengtis, kad Jūsų skelbimas būtų pirmuose paieškos sistemos puslapiuose. Visa esmė yra tame, kad turite surasti optimaliausią poziciją bei kainos už paspaudimą siūlymą, kurie būtų naudingiausi Jums. Kitu atveju, nuolatinė kova dėl aukštesnės vietos paieškos sistemoje gali išeikvoti nemažai Jūsų Google Reklaminės kampanijos biudžeto.