Google AdWords     

Google Privatumo Politika

Google Privatumo Politika

Google Privatumo PolitikaGoogle Privatumo Politika 
 
 
Norėdama dar geriau užtikrinti Jūsų privatumą, Google pristatė naują privatumo politiką ir supažindino su geresnėmis paieškos galimybėmis vartotojams. Nauja Google privatumo politika  leidžia apjungti Google vartotojų apsilankymų svetainėse, kaip YouTube, Blogger, Google Plius ir kt., istoriją ir laikyti ją asmeniniame faile. Ši apsilankymo informacija leidžia Google pateikti geresnius ir tikslesnius Google paieškos rezultatus vartotojams.
 
Yra dviejų rūšių informacija, kurią renka Google: informacija, kurią pateikia vartotojas registruodamasis ir informacija, kai vartotojas naudojasi Google teikiamomis paslaugomis. Google renka informaciją apie tai, kokiomis paslaugomis ir kaip naudojatės, kokį kompiuterinį įrenginį, operacinę sistemą naudojate.Tačiau vartotojui yra aktualu tai, kokią įtaką nauja Google privatumo politika turi svetainėms bei jų saugumui.
 
Dalis nerimauja, kad naujoji politika suteikia paieškos varikliams pernelyg daug informacijos, tuo tarpu  kiti įsitikinę, kad naujoji Google privatumo politika padės vartotojams greičiau surasti juos dominančią informaciją. Naujoji Google privatumo politika savo klientui siūlo daugybę privalumų.
 
Pirmiausiai, Google renkami asmeniniai vartotojų duomenys naudojami, norint užtikrinti tikslesnius paieškos rezultatus, labiausiai atitinkančius vartotojų įvestus raktažodžius. Nauja privatumo politika leidžia  paieškos varikliams pasinaudoti jau turima informacija apie Jus ir pateikti paieškos rezultatus, kurie yra aktualiausi ir naudingiausi Jums. Pavyzdžiui, jei  Google paieškos sistemoje dažnai ieškote informacijos apie kaimo turizmą, Google, žinodama šią informaciją, Jums pateikia įvairių svetainių, kurios siūlo kaimo turizmo paslaugas ir kitą susijusią informaciją.
 
Antra, turėdama Jūsų asmeninius duomenis bei kitą informaciją, Google gali apriboti Jums siunčiamą reklamą. Turėdama Jūsų paskutinės paieškos informaciją, Google pateiks tik reklaminius skelbimus, atsižvelgdama į paskutinės paieškos sąlygas.
 
Naujoji Google privatumo politika naudinga ir Google AdWords reklamuotojams. Google AdWords reklamuotojai gali susitelkti ties vartotojais, kurie iš tikrųjų domisi Jų produktais ar teikiamomis paslaugomis. Kadangi Google AdWords Reklama yra rodoma tik vartotojams, kurie domisi Jų reklama, reklamuotojai gali ženkliai sumažinti AdWords reklamos kaštus.
 
Su nauja Google AdWords privatumo politika, kiekvieną kartą, kai yra rodomi Google AdWords Skelbimai, reklamuotojas turi didesnes galimybes pasiekti daugiau potencialių klientų, nei anksčiau ir ženkliai padidinti Google AdWords Reklamos efektyvumą. Dėl naujos Google AdWords privatumo politikos, reklamuotojai sulauks didesnio susidomėjimo jų produkcija ar paslaugomis ir galės tikėtis didesnės AdWords Investicijų Grąžos bei geresnio konversijos rodiklio. 
 
Nauja Google privatumo politika siekia, kad  kiekvienas vartotojas aiškiai suprastų, kokia informacija renkama ir kokiais tikslais ir kaip Google šią informaciją panaudoja. Todėl, vartotojai gali peržiūrėti ir valdyti su Google paskyra susijusią informaciją, naudodami skelbimų nustatymus gali peržiūrėti ir redaguoti nuostatas bei savo Google profilį, gali kontroliuoti, su kuo norėtų dalytis informacija, o su kuo ne. 
 
Visa surinkta informacija naudojama siekiant patobulinti teikiamų paslaugų kokybę, kurti naujas paslaugas, tuo pačiu apsaugant vartotojų  privatumą bei Google saugumą. Turint kiekvieno vartotojo informaciją, Google galės Jums pateikti tikslesnius paieškos rezultatus, atitinkančius individualius Jūsų poreikius.