Google AdWords     

Naujienlaiškių Siuntimas

 Naujienlaiškių Siuntimas
 
 
Naujienlaiškių siuntimas yra veiksminga rinkodaros ir komunikacijos priemonė, turinti daug funkcijų, galinčių pasitarnauti vystant bei plėtojant Jūsų verslą, padedanti palaikyti ryšius su klientais bei informuojanti vartotojus apie Jūsų produktus ar teikiamas paslaugas.
 
Naujienlaiškiai gali būti elektroniniai arba spausdinti ir siunčiami tik užsiregistravusiems vartotojams. Elektroniniai naujienlaiškiai yra pigesni, kadangi sutaupote laiko bei spausdinimo ir pašto išlaidas.
 
Tie, kurie iki šiol abejoja Elektronio Pašto Rinkodaros nauda, pateikiame kelias priežastis, kodėl įmonėms ši paslauga gali būti naudinga:

-Galimybė pasiekti tikslinę potencialių pirkėjų auditoriją.
-Tiesioginių pardavimų skatinimas.
-Ryšio su klientais palaikymas. Kuriamas abipusis pasitikėjimas bei lojalumas.
-Pardavimų kitais kanalais skatinimas.
-Jūsų įvaizdžio kūrimas.
-Didesnė atsiliepimų tikimybė.
-Daug efektyvesnė bei pigesnė bendravimo su klientais priemonė.
-Momentinių  rezultatų ataskaitos.
 
Kaip sukurti naujienlaiškį, kuris leistų pasinaudoti visais išvardintais privalumais?  

Pagrindinė taisyklė – tai įdomios, aktualios bei naujausios informacijos pateikimas vartotojui. Svarbu įtikinti, kad užsiregistravęs vartotojas, turės tiesioginės naudos gaudamas Jūsų naujienlaiškį. Įvardinkite registracijos naudą. Apsvarstykite specialių pasiūlymų, kuponų  ar dovanėlių galimybę abonentams. Labai svarbu, kad jūsų pasiūlymai būtų  realūs, neatrodytų perdaug geri, kad būtų tiesa. Venkite apibendrinančių frazių, kaip „karščiausios nuolaidos“, geriau parašyti „iki 50% nuolaida“. Dažnai žmonės nenoriai pildo įvairias anketas, registracijų formas ir pateikia savo duomenis. Naujienlaiškių registracijai turėtų pakakti vartotojo elektroninio pašto adreso. 
 
Tyrimais nustatyta, kad gaudami naujienlaiškį, pirmiausia žmonės atkreipia dėmesį  į siuntėją ir temą, ar  ji yra jiems įdomi. Todėl labai svarbu elektroniniame pašte nurodyti patrauklią temą. Jei vartotojui nebus įdomi tema, greičiausiai jis net neperskaitys Jūsų laiško.
 
Naujienlaiškyje turėtų būti informacija, kurios  vartotojai paprastai nerastų niekur kitur. Vartotojas skiria  tik kelias sekundes, permesdamas akimis juos dominančias temas ir nuspręsdamas, ar skaityti toliau naujienlaiškį. Žmonės niekada neskaito, jie skanuoja tekstą ir ieško jiems aktualios ir įdomios informacijos. Pasistenkite, kad naujienlaiškio turinys būtų aktualus skaitytojui. Neįdomus ir perpildytas turinys neturės jokios vertės ir tiesiog bus ignoruojamas.
 
Sukurkite naujienlaiškį, kuris atitiktų pagrindinį tikslą. Jei pagrindinis tikslas - paskelbti naują produktą arba skatinti tam tikrą paslaugą, galite sutelkti visą dėmesį  į jų pristatymą. Todėl svarbu nepersistengti su informacijos kiekiu. Geriau mažiau, bet įdomu.