Google AdWords     

Elektroninė Prekyba

 Elektroninė Prekyba
 
 
Šiuo metu elektroninė komercija tampa neatskiriama verslo dalimi. Elektroninė prekyba arba dar vadinama e-prekyba - tai įvairių produktų ir paslaugų pirkimo ir pardavimo Verslas Internetu. Paprastai tariant, E-prekyba yra elektroninis verslas.
 
Vis populerėjanti elektroninė prekyba yra naudinga ne tik įmonėms, bet ir vartotojams, kurie gauna žemiausias rinkoje kainas, platų prekių ir paslaugų pasirinkimą bei patogią apsipirkimo aplinką t.y apsipirkti gali daug greičiau ir patogiau. Dėka naujų technologijų elektroninė komercija nuolat auga. E- prekybos perspektyvos yra itin palankios, todėl įmonės turėtų investuoti į Internetinį Verslą bei siekti įsitivirtinti elektroninėje komercijos rinkoje.
 
Pelningam elektroninės komercijos vystymui reikalinga efektyvi AdWords Reklamos kampanija ir aukščiausios pozicijos Google Paieškos Sistemoje, kurios suteiks galimybę pasiekti tikslines potencialių pirkėjų rinkas, užtikrins pastovius pardavimus ir leis konkuruoti su kitais rinkos dalyviais. 
 
Verslo vystymas Internete šiandien nebereikalauja didžiulių investicijų, todėl produktų ir paslaugų prekyba per Internetines Parduotuves tampa vis populeresnėmis. E-prekybai pradėti reikalingas tik veikiantis Internetinė Svetainė. Kadangi dauguma Interneto parduotuvių turi tas pačias funkcijas: katalogus, užsakymų krepšelius, mokėjimo paslaugas ir kt., svarbu, kad Internetinė parduotuvė iš kitų išsiskirtų savo išvaizda. Gebėjimas sukurti unikalų Web Dizainą  yra svarbus Internetinės Parduotuvės sėkmės faktorius.
 
E-prekyba apima įvairių rūšių verslą ir yra skirtoma į penkias pagrindines grupes:
 
Verslas vartotojui (B2C) - tai modelis skirtas įmonėms ir vartotojams. Tai dažniausiai naudojamas e-komercijos modelis, kai įmonės Internete siūlo prekes ir paslaugas individualiems vartotojams. Įmonės gali parduoti savo produktus ir paslaugas Interneto vartotojui, naudojant įvairias Interneto Rinkodaros priemones.
 
Verslas verslui (B2B) - Tai didžiausią pelną generuojantis e-komercijos modelis. Pirkėjas ir pardavėjas - abu  yra verslo subjektai. Pavyzdžiui, verslo subjektas, įsigijęs prekių iš skirtingų įmonių, t.y tų prekių gamintojų, tiekia jas mažmenininkui ar didmenininkui.
 
Vartotojas vartotojui (C2C) – šis modelis, skirtas palengvinti prekių ar paslaugų Internete sandorius tarp dviejų žmonių.
 
Peer to peer (P2P) - Tai yra e-komercijos modelis, kai sandoriai vyksta tarp vartotojų, priklausančių kokiai nors žmonių grupei, pav. amžiaus, soacialinės padėties ir pan. Tačiau šis elektroninės prekybos modelis leidžia žmonėms tiesiogiai dalintis kompiuterio failais bei kitais resursais. Tam, abi pusės turi įdiegti reikiamą programinę įrangą.
 
M-komercija - tai elektroninės prekybos modelis, kai verslo sandoriai atliekami naudojantis mobiliaisiais prietaisais. Mobiliojo prietaiso turėtojas gali susisiekti ir vykdyti verslą su kitu mobiliojo ryšio savininku. Naudojant tokį e-prekybos modelį, Internetinė svetainė bei Svetainės Dizainas turi būti optimizuoti, kad ją būtų galima peržiūrėti mobiliuosiuose prietaisuose.
 
Elektroninė prekyba tai puikus būdas ne tik sumažinti Internetinės Rinkodaros išlaidas, tačiau ir padidinti klientų skaičių, tapti pasiekiamu bet kuriam vartotojui 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę, teikti vartotojams naudingos informacijos apie savo verslą, didinti klientų lojalumą bei padidinti savo matomumą paieškos sistemoms.