Google AdWords     

Reklamos Modeliai

Reklamos Modeliai
 
 
Reklama Internete šiandien yra viena pigiausių ir efektyviausių priemonių skatinanti pardavimus, racionalizuojanti verslo procesus, pritraukianti potencialius klientus bei leidžianti Jums efektyviai konkuruoti su kitais rinkos dalyviais. Vienas iš daugybės reklamos Internete privalumų yra tas, kad galima įvertinti reklamos kampanijos rezultatus. Klientas visada žino, ką jis gauna už savo pinigus.
 
Pay-per-Action (CPA) reklamos modelis
 
Tai vienas iš populiariausių reklamos modelių, kuris dar kitaip vadinamas PPA (Pay Per Action). Pagal šį modelį, reklamuotojas moka tik tada, kai vartotojas paspaudžia ant jų skelbimo ir atlieka norimą veiksmą, kuris pavyzdžiui gali būti: pirkti produktą.
 
Cost-per-impression (CPM) reklamos modelis
 
Šis reklamos Internete modelis pagrįstas tekstinių arba vaizdinių skelbimų rodymu. CPM reiškia - kaina už tūkstantį parodymų arba kitaip dar Pay-per-impression (PPM). CPM reklamos modelis geriausiai tinka vaizdinėms ir prekinio ženklo kampanijoms ir yra ypač palankus didelio srauto svetainėms. Pagal šį modelį, reklamuotojas kas mėnesį moka tam tikrą sumą už tam tikrą skaičių parodymų nepriklausomai nuo to, ar Interneto vartotojai paspaudžia ant skelbimo ar ne. Šis reklamos modelis gali būti naudojamas kuriant ilgalaikę prekinio ženklo strategiją. 
 
Cost-per-click (CPC) reklamos modelis
 
Reklamos modelis, kai mokama tik tada, kai Interneto vartotojas paspaudžia ant skelbimo. CPC geriausiai tinka tekstinio pobūdžio reklaminėm kampanijom.