Google AdWords     

Socialiniai Tinklai

Socialiniai Tinklai
 
Socialiniai tinklai – tai į vieną tinklą apjungtų asmenų, norinčių bendrauti su kitais žmonėmis, rinkti ir dalytis informacija, grupavimas. Socialiniuose tinkluose galima jungtis prie įvairių temų grupių arba galima jas kurti patiems. Vis daugiau Interneto vartotojų visoje Lietuvoje naudojasi  socialiniais tinklais, tačiau ši terpė vis dar nėra pakankamai išnaudota įmonių Internetinėje rinkodaroje. Socialiniai tinklai naudojami ne tik bendravimui su draugais, tačiau vis dažniau jie naudojami įmonių versle.

Socialiniai tinklai atlieka daugybę Internetinės Rinkodaros funkcijų: padidina Jūsų Internetinės Svetainės lankomumą, padeda pasiekti tikslinę potencialių pirkėjų auditoriją, identifikuoja naujo produkto ar paslaugos galimybes, padeda geriau suprasti vartotojų lūkesčius apie prekę ar paslaugą, kuria teigiamą įmonės įvaizdį. Socialiniai tinklai taip pat naudojami  vartotojų lojalumo prekiniam ženklui formavimui.
 
Interneto socialiniai tinklai – tai socialiniai tinklai, naudojant Internetines Svetaines. Šios svetainės yra žinomas kaip socialinės svetainės. Socialinių tinklų svetainės yra tarsi vartotojų Internetinės bendruomenės, kurių narius sieja bendri interesai, pomėgiai, politinis požiūris ar kita veikla. Socialinės svetainės suteikia galimybę asmenims iš viso pasaulio keistis, rinkti ir skleisti informaciją įvairiomis temomis. Nors socialinės svetainės dažnai jungia asmenis, kuriuos vienija tam tikri bendri interesai, tačiau yra ir tokie Interneto socialiniai tinklai, kurių narius nebūtinai turi sieti bendri pomėgiai ar interesai. Tokios socialinės svetainės vadinamos "tradicinėmis", kurių nariu gali tapti kiekvienas norintis asmuo.

Socialinio tinklo reklama - tai reklamos internete forma, naudojant socialinių tinklų svetaines. Populiariausios socialinės svetainės: Facebook, MySpace ir kt. Vienas iš pagrindinių socialinių tinklų reklamos privalumų yra tas, kad galima pasinaudoti vartotojų demografiniais duomenimis: jų interesais, pomėgiais, politinėmis pažiūromis, socialiniu statusu ir kt.